16 september 2005

Vendredi - Fête de Wallonie

Wow, sa no er den forste "seriose" skuleveka over. Det har gatt fort, og eg oppdaga gledelig at all oversettingen eg har gjort denne veka har gitt avkastinger. For eg deltok akitvt i Science Sociale-klassen i dag, etter a ha lest ein artikkel om raveparty. Eg forstod ikkje alt, men mesteparten. (Eg svarte sjolvsagt ikkje pa fransk, siden eg ikkje er sa god til a snakke - enda:)
I kveld er det storfest i byen, og eg gleder meg til a sjekke det ut.
Var endelig pa sportssenteret, og det er ein heil haug med utvalg. Det er sa og sei alt! Eg skal iallefall prove ut yoga, stretching, africane danse, "turn", fotball, volley osv. Eg kjem ikkje pa alle eg har lyst a prove. Neste veke blir travel!
Og, sa spurte eg endelig om a fa bytte matte med Expression d'art - som eg har snakka om heile veka. Haper det funker! (Men uansett sa er timeplanen min heilt super.)
Det er sa kult her!

So long

Ingen kommentarer: