20 september 2005

Byen Namur

Belgia
Som du ser er Namur ikkje berre ein by, men òg ein region.
Den róde prikken er byen, som eg la
pittelitt fro langt nord.



Den store elva er La Meuse, og den vesle la Sombre.
Byen er delt i to:
Jambes som er til venstre.
La Citadelle i i midten, med ei stor borg og i enden eit slott.
Og Namur til hógre, kor sentrum ligg. Skulen min ligg midt i husklynga, naer la Sombre.

Muren til La Citadelle, fra Namur.
Forresten sa er det ein veldig gammal by;
i gar fekk eg vite at den stammer heilt tilbake til 900-talet.
Eg var innom turistkontoret for a kjópe postkort da eg spurte. -> Eg fekk
eit halvtimelangt "engelsk" foredrag. Eg synst det var morsomt.


Dette er Place D'Armen, kor me et lunsj.

Om eg ikkje tar heilt feil er dette ein av gatene eg gar i til skulen. Typisk smagate med gamle folk, (eller uteliggarar) utenfor.

Namur fra La Citadelle.
(Nei, det er ikkje meg!)

Den store katedralen,
ca midt i sentrum.

Ingen kommentarer: