21 september 2005

Hei! Her kjem ein 5-minutters oppdatering:
Fête de Wallonie var skikkelig kul! Heile byen var proppfull av folk, sma og store scener, mat- og alkoholboder! Kongen var der forresten óg.
Eg har aldr vore pa ein sa stor (fylle)fest. Pa mandag og tirsdag stinka kvar einaste gate som i et lite rom dagen dagen derpa. skikkelig ekkelt!
Pa mandag var eg bade pa yoga og danse africaine! Som var superduper kjekt! (Eg skal skrive meir ein an gong.)
I dag var eg pa introduksjonsmote til ein fotoklubb. Som virker heilt supert!
I morgo skal eg pa Stretching, som er ... Eg veit ikkje heilt enda. Men det virker kjekt. Litt det samme som poweryoga, trur eg. Men eg er iallefall sikker pa at det kjem til a bli slitsomt.
Og pa fredag skla eg sjekke ut et kunstkurs; tegning, maling og skulpture. Gleder, gleder, gleder meg!
Og sa har eg begynta sykle fram og tilbake til sentrum. Bruker faktisk kun 10 min heim igjen, og da sykler eg ikkje spesielt fort.

Eg har det kjempe bra!

Ingen kommentarer: