15 september 2005

Jeudi

I dag sneik eg meg ut av skulen i fritimane mine. Det er nemlig ikkje lov a ga ut av skulen utenom storefri. Eg gjekk gjennom gater eg ikje har vore i for, og oppdaga fleire morsomme butikker eg skal ga til igjen. Eg begynner a bli kjent i sentrum, og det er kjekt a finne nye gater som eg veit kor er.
Hadde matte igjen, og forstod like lite som for. Neste prosjekt er a fa prove a bytte matte mot Art D'expression. Men veit ikkje om eg tor a sporre skumle Madame Flumignon...
I morgo skal me ringe til Academie Art og eit sportssenter. Eg er spent!
I kveld kan eg legge meg litt seinare enn dei andre dagane, det vil sei ca klokka elleve, for eg begynner ikkje for 4. time.
Det striregner her! Eg kan hore regnet som treff asfalten utenfor inn.
Haper vêret blir bedre i helgen, for da er det Fête de Wallonie!! Eg gleder meg!
Haper eg far med meg noen av konsertane, og mykje av folkelivet!

Ingen kommentarer: