05 september 2005

Mandag 05.september

I dag har me vore pa kommunehuset for a fikse midlertidig belgisk ID, pa busstasjonen for a kjope arskort, og ein kort tur innom skulen. Som forresten er katolsk, gammal, stor, og med ungar fra 6 til 18 ar. François begynte pa skulen i dag, sa me motte mange av vennane hennas. Og eg skjonte ingenting. Det virker som om foreldre her nede deltar meir i ungdommane sin "venne-verden" her, enn det eg er vant til. Vennane snakka like mye med Anne som med François, om ikkje meir.Seinare spiste me lunsj ute. Og det er fremdeles veldig varmt her! Og bussen er det varmaste eg har opplevd pa lenge... Som i syden. Eg stod heilt i ro og svetta. Ein del!
I morgo er eg aleine i huset, for dei andre er pa jobb og pa skulen. Tenke eg skulle ta meg ein tur i byen aleine, for at dagen skal ga litt fortare.
I kveld skal eg prove a legge meg litt tidlig, for a prove a komme inn i skulerytme. Nar skulen begynner ma eg sta opp halv sju/sju!

Adressa eg fekk av YFU er feil. Den riktige er:

Siri R. Hagen
Famille Koerperich
Allèe Des Cerisiers 3
5002 NAMUR

Eg har det fortsatt fint :) Begynner a forsta litt meir, men det gar ikkje fort. For Anne og François snakker engelsk til meg. Sjolv om eg hadde forstatt det fortare om dei hadde snakka fransk. Eg lev stort sett mesteparten av tiden i min eigen verden. Spesielt nar me er sammen med andre folk og dei snakker fort og mykje. Da star eg berre der og prover a hore etter, men siden det forlopig stort sett bare er lydar blir bygningar, andre folk og ellers alt rundt meg meir interessant... Nar me er heime kviskrer dei noen ganger sammen, nar dei ikkje veit korleis dei skal sei noe pa fransk. Det er litt morsomt. For eg forstar jo ikkje noe uansett :)
Ellers synst eg Anne bare blir "kulare" og "kulare". F.eks i gar, etter me hadde vore hos besteforeldrene sa ho at nar eg begynner a snakke fransk, sa kjem eg til a forsta at ho spoker mykje med bestemoren, uten at ho skjonner det fordi ho er litt dum. (Ho er forresten senil òg, sa eg fortalte ca 5-6 gonger at eg kom fra Norge, at eg har ei soster som er 25 og ein bror som er 22, at eg ikkje forstar sa mykje fransk og at eg skal vere her et ar. Ho er kjempe sot! Ligner pa ei av Ivo Caprino sine dukker.
Anne fortalte òg at ho driv med yoga. Noe eg egentlig ikkje trudde.
Eg trur forsteinntrykket mitt av ho har forandra seg allerede.

I dag spiste med halvra biff... Men ellers er maten veldig god. Lik som i Norge, bortsett fra at me et berre fint brod, og biff/morkt kjott til middag. Nesten kvar dag. Sa den er ikkje heilt lik.

Haper alle har det fint heime!

-Siri

Ingen kommentarer: