11 september 2005

Forste veka i Namur er over .

Hei!
Eg har ikkje sa god tid, men eg har sjolvsagt tid til a sei at eg fortsatt har det veldig bra!
Pa torsdag begynte eg pa skulen, og det var rart!
Eg gar pa ein gammal, katolsk skule. Som virkelig er svaer! Alle gar sammen, fra du er 5/6-18. Av ungar, som er fra 6-12 gar det 900!! (Veit ikkje kor mange ungdommar.) I friminuttene er stoynivaet skikkelig hogt! Eg klaerer ikkje a beskrive det.
Timane gar heldigvis veldig fort, sjolv om eg berre horer pa alle lydane. Undervisningen foregar ved at leaeraren snakker, og elevane tar notat. Det er altsa svaert stille, noe som er skikkelig rart! (Og som gjer at eg blir fryktelig sovnig.) Unntatt i fransktilane eg har sammen med andreklasse; sammen med 12-13aringer. Forelopig synst eg det er skikkelig morsomt :) Dei er supersma, og eg skjonner ikkje at dei er tretten. Jentene har sma knuppepuppar, om dei har i det heile. Og guttane er tynne og sma. Eg kan egentlig ikkje huska at eg var i den alderen - og eg trur eg er glad for det. Haha. Eg skal ha 3 fransktimer i veka med dei, for a ha gramatikk.
Eg tilbringer fremdeles ein del tid heile i huset, men rekner med det kjem til a forandre seg!! Pa fredag blei er kjendt med noen (- endelig!), og i neste veke starter fritidsaktivitetane. Da skal eg sjekke ut tilbudene i byen. Gleder meg!
Det gar sakte med spraket, men det gar fremover! Forstar ein god del, nar dei snakker s-a-k-t-e, men har vanskeligheter for a snakke.
Vertsmor Anne er kjempegrei, og vertsoster Françoise er ok. Me snakker ikkje sa mykje sammen, litt fordi me er ulike og ikkje har noe a snakk om, men eg trur mest pga spraket. Det blir fort sma misforstaelser nar me snakker sammen. Ho er superfan av kongefamilier, og vier mykje tid til dei. Tvprogram og bilder. Over senga har ho "Kongefamilieveggen." Eg synst det er morsomt :) Ellers ser ho pa tv, og klipper ut minibildene som kjem med nar du har fremkalt ein film. -> Ho liker a vere heime.
I dag har me kjort rundt i provinsen og sett pa middelalderslott. Det er arets kulturtema her nede. Det var kjekt. (Iallefall a se dei forste..hehe)
I morgo er det skule igjen. Da star eg opp i sjutuden og kjem heim rundt fem. Det er lange skuledager her! Men heldigvis har me langt storefri; 1 time og 40 min.
Ops! Tiden gjekk visst kjempe fort! Ma stikke.

So long!

Ingen kommentarer: