12 september 2005

"Eg grin om kveldane" over!

Lunsj pa Place D'Armes. 5 minutt fra skulen, mitt i byen.
Alle gar dit i storefri, da det er lov a ga ut av skulen. Ellers star det vakter ved dora.
(Sterkt lys, er ikkje sur :)
Som de ser: Sentrum.
Med et par fine tegninger. Trur det hjelper a klikka pa bildene,
for da blir dei storre, mamma.


Eg er skikkelig glad! I dag har vore den beste dagen pa lenge.
Den begynte med 2 timer matte med grafer, som eg skjonte relativt lite av. Ein time fri, der det einaste valget man har er a sitte i et lekserom; altsa ikkje et valg. Ein time Française, med historie. Og til slutt dagen hogdepunkt: Histoire L'Art! (Det er forresten vekas hogdepunkt òg, forelopig.)
Itillegg liker eg Sociale Science godt, og eg haper eg kjem til a like gym. Skal ha i morgo. Og sa har eg fatt vite at eg har fatt skulens bitch i engelsk. Grammatikk, grammatikk, grammatikk. Sann beskriv dei ho. Jippi! Men det er kanskje bra. Sa far eg laert meg det litt ordentlig.
I hist art snakka me, (altsa dei andre) om kunst. Og ka det hadde a sei for oss. Me sag pa mange bilder, og skulle notere ned ka slags folelser det vekka i oss. Korfor me likte/mislikte dei. Til sommaren, pa slutten av aret skal me gjere det samme, og sammenligne. Rundt oss i klasserommet heng det fullt av ulike plakater/bilder, i ulike sjangre. Noen politiske. Me er fa i klassen, noe som er uvanlig. Kjekk og ung laerar. Eg trur det er ein kjekk klasse! Me er forresten 4 utvekslingsstudenter; ei fra Thailand, Laura fra Ungarn, og Santiago, han fra Ecuador. Etter skulen var me pa kafè. (Kakaoen i Norge er bedre.)
No skal me ete middag. Pizza. (Jadaa mamma, eg tenker pa ka eg et!)

So long

Ingen kommentarer: