13 september 2005

eg rocker!

Hei! Eg me legge meg snart, egentlig no. Sa eg rekk derfor kun a sei...
Eg rocker gymtimane her nede. (Me har jentegym, sa dei er ikkje vant til a spele guttete. Som vil sei egoistisk og rofft! Eg elsker det!)
At engelsk er kult, for eg far lese dei bokene eg vil. Mot a skrive logg sjolvsagt.
Justine er ei super veninne eg motte i gymtimen i dag, som eg skal folge pa ein volleyballtrening.
Eg var i byen i dag, og shoppa. Luftshoppa? Eg husker ikkje utrykket. Iallefall; eg kjopte ikkje noe. Men eg hadde det kult. Horte pa fin musikk.
Eg liker skuledagane mine kjempegodt. Mandag er kjekke fag, tirsdag og onsdag har eg kun 4 timer, fredag begynner eg havl elleve, og torsdag er òg fullt av kjekke dag.
Og at eg er i supergodt humor! Eg har hatt det skikkelig kult i dag! Hadde bare 3 classes i dag; gym, fransk med 2.klasse som er litt fransksjolvstudiumstid, og engelsk. Var ferdig kl 12. Det er eg i morgo óg.
Eg kan ikkje forestille meg at eg skal jobbe seriost med skulen. Akkurat no har det eg berre kjekt, og eg har det fritt. Noe ant er vel kanskjevanskelig. Ingen av laerarane har snakka med med, spesielt, sa veit ikkje korleis det er med prover og sann. Rekner med eg ikkje treng a ta dei sa alvorlig.
Og, i morgo skal eg sporre om a fa ett til fag: Art D'Expression. Det er tegning og teater! Eg haper, haper pa det.

Det er sa bra her nede! E har lyst a vise alle sammen byen min. Den er super!
Sa om du har lyst a dra pa ferie, men ikkje veit kor du skal dra... Sa veit eg :)

Ingen kommentarer: