03 september 2005

Forste kveld hos vertsfamilien

Hei!
Eg er hos vertsfamilien min no! Vertsmor Anne er veldig hyggelig. Ho er sjukepleier, syng i kor, og laerer barn om kristedommen i kykje noen sondager. Vertsoster François virker som ei skikkelig jente. Som liker kongefamiliar, by the way.
Opp ei kjempebratt, liten trapp i andre etasje ligg rommet mitt. Det er et lite, men koselig rom med takvindu, ei diger klokke som tikker kjempehogt, og masse skriblerier pa veggane. Jesus pa veggen og et kors over dora.
Huset ligg 10 minutt fra sentrum - med buss. Pa ein av asane som omringer Namur. Pa sykkel kjem eg meg med andre ord fort til sentrum, men ikkje fullt sa fort heim.
I overmorgo skal eg besoke skulen min for a velge fag og til kommunehuset for a fa ettars visum; et Belgisk id-kort eg allitd ma ha med meg. Ellers kjem politiet og tar meg. Dei kjem forresten uansett, etter ei stund for a sjekke at eg virkelig bur her. Og sa skal eg kjope busskort for et ar.
Eg folte meg litt aleine den forste timen, men ikkje no lenger. Eg har ein god folelse! Eg liker meg her :)
(Eg har vore her i 3 timer.)
Kjaerasten til Cathrine, pluss ein kompis var akkurat innom. Dei snakka engelsk, og skal kansje vise meg litt rundt.
I morgo skal Anne og François vise meg rundt i nabolaget.
Pa torsdag begynner skulen for utveklingsstudenter, to dager etter dei andre. Eg gleder meg. Eg skal forresten ga i sjetteklasse.

No skal me ete kvelds!
A bientôt!

Ingen kommentarer: