31 august 2005

Hei!
Her er mange kjempeinteressante bilder av oss; Juho, Federico, Martin, Jean-Claude, og meg :)










Juho og eg










Eg og Federico










Jean-Claude

Federico og Martin











Juho og Federico


I morgo flytter eg fra Namur. Og pa tirsdag eller onsdag begynner eg pa skulen. Eg er spent. Lurer pa korleis det kjem til bli. Spesielt dei forste dagane.
Eg rinte til vertsmor Anne i forigars, for a onske Cathrine lykke til med utvekslingaret i Venezuela. Da eg hadde sagt det, pluss at eg gleda meg til a komme blei det heilt stille. Lenge. Det var litt pinlig.
Men samtidig er eg glad for at ho ikkje snakker engelsk, for eg kjem sikkert til a laere fransk fortare sann :)
I dag har eg forresten laga ein album, med bilder av venner, familie, Voss, hytto, Bergen, osv. Og eg merka at eg savna alle sann. Det er litt trist. Men eg ser dekan jo igjen. Snart. Om et ar. Ha ha. Det gar jo fort.

Sorry at eg er sa slapp nar det gjeld skrivingen!
Eg skal prove a oppdatere bloggen i lopet av helgen, for a fortelle korleis eg har det i Namur.

So long!

Ingen kommentarer: