28 august 2005

Del 3

Hei!

No har eg akkurat komt heim fra YFU-campen med dei andre utvekslingselevane. Me var ei skikkelig god gruppe pa ca 25 ungdommer, der majoriteten faktisk var fra latin-amerika.
Eg er heilt utslitt! Tidlig opp, program heile dagen, ut om kvelden, og seint i seng. Og i tillegg gar alt pa engelsk/fransk der, sa eg er sliten i hovudet - og i tunga! Itillegg har eg "laert" noen spanske fraser, og snakka svensk med dei finske ungdommane...

Egentlig er eg litt for trott for a skrive no, men eg ville bare sei at eg har hatt det utrulig kjekt. Og at eg har fatt masse motivasjon! Eg er veldig spent pa vertsfamilien som eg flytter til pa lordag, og pa skulen. Den starter ein gong i neste veke, sa pa mandag skal eg mest sannsynlig dra dit og velgefag. Gleder meg!

Pluss at lommeboka mi er heilt sor i Belgia. Det var et uhell. Alejandra fra Columbia passa pa den for meg nar me var i Liège i dag. Ha, ha.

So long

Ingen kommentarer: