15 juni 2006

i skulpturparken

Dagens ekskursjon (?) gjekk nok ein gong til Brussel. I dag fant me ein skulpturpark, som òg var ein labyrintpark. Der labyrinten var 1,5 km om ein ikkje gjekk feil. Det er berre taparar som ikkje gar feil, og me er kule. Museumet opna i totida, noko me som vanlig ikkje hadde fatt med oss, noe som fórte til at me var der ein time for tidlig. Og gjett kven som matte pa do. Veldig. Meg sjolvsagt. Sa me ringte pa hos noen fremmede, ja! eg matte faktisk sa mykje pa da! (me befinn oss no i det rikaste omraadet i heile hovedstaden,) sa eg har altsa vore pa luksusdo.
hurra.
Ellers skulle me òg pa Rops & Munch utstilling, men museumet slutta a ta i mot gjester ein time fór stening, klokka fire, og me var der 1602. Skikkelig aergerlig. Eg fekk lyst a sparke pa dora, men som alle veit: ça sert à rien. Men heldigvis fant me ein unicef-butikk der eg fekk ein kul plakat, og noen kule sokkar - sa eg blei glad igjen. Og siden me fórst var i EU-omraadet stakk me innom EU-parlamentet, og Brussels 'triumfboge'. Deretter tok me ein ól i ein av dei eldste pubane i Brussel.

Herlig dag.


4 kommentarer:

Seig Jævel sa...

Ekskursjon. Eg e gla dei ikkje driv med sånt på Universitetet.

guro sa...

du e søt!

Siri sa...

Takk, begge to.
Guro: Takk, ein gong til. Og. Legg merke til kina-augene mine. Evt downs-augene som mi kjaere sóster seier. Som forresten har blitt gammal og er ferdigutdanna.

Siri sa...

Ka?
Er du frekk?