04 april 2006

Korleis?

Korleis forklarar man at det i noreg finst to ulike skriftsprak, som eigentlig er det samme? men som har ulik grammatikk. at det er som to ulike dialektar, ein gammal som heiter ny, og ein ny som kjem fra danmark? eller, vent, huh?
kvar gong folk spor meg om det her vasar eg meg inni eit virrvarr av ord og motstridandes forklaringar.

kvifor kan ikkje me berre alle snakke samisk? eller islands. gammalnorsk. den verkeleg gamle. slik som gammalost med mygla, gronne, haarete fóflekkar pa.

lenge leve VegenNord, NordVegen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Norwegian_%28language%29

4 kommentarer:

guro sa...

eg måtte forklare dette i serbia og.
då sa eg berre "there is two different kinds of writing in norway. On of them is stupid, and it almost like danish, and the other one is really how we speak, and a really great language. of some wierd reason it is called newnorwegian"
elle noe sånt.

Siri sa...

takk knut ivar, du er kul.
eg veit ka eg skal gjer, eg skal bare gje dei linken til wikipedia. bade engelsk og frank.
Hrurra. Lenge leve samisk

forresten guro, slutt a ver bokmalsrassist

guro sa...

nei. kvifor?

Siri sa...

fordi that's not the way to go. det einaste du oppnaar er at dei andre vert enda meir nynorskrassistar.
skal me vere smarte her, og spele pa taktikk ma me forst faa bokmaalane over pa vaar side, fordi me er sa sjonne. og nar me forst har komt under huda pa dei, ja det daa me sett i gang med nynorskifiseringa.