04 april 2006

Daarlig samvittighets-behov?

Eg har lett hjertebank, foleg meg litt kvalm og er veldig sliten. Klokka er halv atte om morgonen, huset stinkar og dei andre ligg og sóv. Eg rydder i det eg kaller relativ stillhet, og har litt darlig samvittighet etter festen i gar. Ikkje fordi det skjedde noko spesielt; to knuste glass pluss ei ólseng (nesten som vannseng, bare med ól. masse ól, i senga mi) - men kom igjen. det er jo ingenting. tenk heller pa kva som kunne ha skjedd.

sa kvifor gar eg rundt med denne klamme folelsen i magen ? eg veit jo at det er berre ein ny sma bekymring, som som alle dei andre kjem til a vere gloymt innan ei halv veke som vanlig.
Sa kvifor? Er verkeleg eit behov for darlig samvittighet som melder seg, som ei slags motvekt for "ugjerninga", altsa festen og inntak av alkohol som gjer at eg gar rundt og foler meg nesten litt skyldig?
Eg meiner, kva skjer? Prover eg a vere mi eige mor?

3 kommentarer:

Reidar sa...

eg er enig. Eg har dårlig samvittighet om eg kommer hjem før familien, og eg ikkje gjør noe. Når de kommer leiter eg desperat etter noe å gjøre, sjølv om d ikkje er d.... Tror d har med mangel på kommunikasjon å gjøre. D skjer sikkert når du er usikker på kordan folk kan reagere. Folk kan plutselig klikke. En blir litt som en hund som har fått juling mye. Da gå¨r de alltid anstrengt ved siden av eigeren og er redd hele tiden...

Camilla sa...

Eg har daarlig samvitiighet fordi eg har sex. Prover eg aa vere mi eiga bolivianske vertsmor?

guro sa...

i dag hadde musikklinjo på voss gymnas konsert. i venteperioden kom læraren å tok med seg to gutar ut på gangen.
dei kom inn att og fortalte at dei var utvist frå konserten fordi at dei hadde drukke alkohol. Dei hadde rett og slett vore så dumme at dei hadde drukke heimelaga vin (30%) før dei skulle på konsert, og lærarane hadde fått eit anonymt tips.
problemet, var at foreldrene til dei to gutane var til stades på konserten. og den eine guten sine foreldre er superduperkristne.
DÅ fekk eg ildt i magen då.
på deirans vegne rett og slett.

akkurat sånn som eg fekk når meg og deg siri gjorde mye gale når me va små. huff.