02 februar 2006

pa biblioteket

geografitimen, det var i gar. gjekk det bra? veit ikkje. Det er ferdig, eg tenker ikkje meir pa det, sa ja; det betyr vel at det gjekk bra? det einaste som kanskje ikkje var sa bra var at eg hadde glomt a snudd arket. der det òg var tekst til meg. som eg aldri hadde sett fór me stod ved tavla.
ha ha

i dag begynte skulen med to timer med engelsk. Eg gjorde sa lite som mulig. Var ikkje der av ein ukjent grunn i sist veke, da dei andre fekk uttdelt eit arbeidshefte. Eg glomte a sporre om dei andre hadde fatt utdelt noe i sist gang, fór timen begynte. Og under undervisninga er det ikkje lov a spórre om sânt. Kva kan kvinnfolket forvente? Men eg sitt pa bakerste rad, sa sjansen for at ho skulle begynne a râler var liten. Det gjorde ho heller ikkje. Ingen laerarar gjer det uansett, n'importe quoi eg gjer. Det berre bryr seg rett og slett ikkje. - fordi eg ikkje bryr meg om skulen, eller brydde meg i starten.
Det er vaskelig a skulle komme inn i nye vaner.

No sitt eg pa biblioteket. Har to fritimer. Me har ikkje lov a ga ut av skulebygget utenom storefri, men eg snik meg inn i ein gutteklasse som gar til svommebassenget for a ha gym.
Var pa mediateket i stad. lante cd'ar for 11,20 euro. (det koster ca 13 kroner for ein, ikkje gratis, men heller ikkje fryktelig dyrt.) genialt system. det er kjekt. det er sant som er nodvendig nar man ikkje er superglad, sjolv om man ikkje har penger, sann heilt pa egentlig.

Ingen kommentarer: