31 januar 2006

onsdskap

Eg skal ha mi fórste munnlege framfóring. Ikkje berre fórste framfóring, men fórste gong eg snakkar hógt framfor ein klasse.
i geografi om mikroorganismar og litt til. som eg ikkje skjonar noko av.
dette er det eg skal lese:

En 2004, quelque 8,25 millions de producteurs répartis dans 17 pays, dont environ 90% vivent dans des pays en voie de développement, cultivent des OMG. Cependant, les principaux pays producteurs "d'OMG" cultivent 98% de la superficie mondiale en OMG et ceci seulement dans six pays:
- Les Etats-Unis, 59% de la superficie
- l'Argentine, 20% de la superficie
- Le Canada, 6% de la superficie
- Le Brézil, 6% de la superficie
- la Chine, 5% de la superficie
- le Paraguay, 2% de la superficie

...

ok, greit nok. eg skal lese opp ein tekst, og dumme meg ut. begge deler er uungâeleg, men det var jo ganske idiotisk at dei gav meg akkurat den delen av teksten. den med det stygge ordet superficie, dont, og ikkje minst les Etats-Unis. akkurat dei orda eg har vanskeligheter med a uttale fortare enn det ein brukar pa a sei ein setning pa norsk.akkurat dei orda som far munnen min til a vrenge seg, spyttet til a sprute med ein radius pa 2 meter rundt meg, og far den vesle trua eg har pa at eg mestrar fransk til a fa plass i eit tyggispapir.


men ok, fair enough, det kjem jo til a bli morsomt!







fortsettelse fólger

Ingen kommentarer: