05 juli 2006

Borte bra, heime fest.



Klokka var halv seks, toget stoppa pa Voss, eg som ikkje har sovd pa tre døgn omtrent dett ut av toget og inn i armane til mamma. Voss er der, akkurat som Voss har vore der heile tida mens eg har vore vekke. Plutselig forsvinn følelsen av belgia og det er som om eg har vore vekke ei veke.



Eg har komt heim, slår på dataen, og finner egndeleg Å, Ø og Æ pa tastaturet - men glommer a bruke dei.



Det var utrulig fint a vere tilbake. Det er som om pusslespillet løser seg sjolv. Brikka mi passer perfekt inn. Eg veit kva som skjer. Eg veit f.eks at det er greit at gar rundt i trusa i huset. Eller elefantkaps. Eller begge deler samtidig. Eg er ikkje pa besok lenger. Hurra! I tillegg kan eg danse pa stova, og leike mongo. Og det er heilt greit. Det er faktisk noe av det mest naturlige som kunne ha skjedd nar musikken star pa.



Da eg slo pa dataen i dag fant eg ein del bilder som bare hadde sletta seg fra hukommelsen min. Det var øorsoøt (= morsomtm siden M i belgia er plassert der Ø er plassert her.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg ELSKER dei brillene!

andypandy sa...

wilkommen hiem!!! =D

Reidar sa...

hurra

Marius sa...

"Eg har komt heim, slår på dataen, og finner egndeleg Å, Ø og Æ pa tastaturet - men glommer a bruke dei."

-Fantastisk-

Siri sa...

eg synst du er fantastisk!