14 juni 2006

Nedtelling

Eg holder pa a krepere fordi det er ukoselig varmt her, og far heller ikkje sove, men - det er bedre enn regn. Samtidig har eg, som allerede sagt, noko a gjere heile tida. I gar var eg i brussel pa museum, og fant elefantstovler. Noe som no star overst pa onskelista mi. i tillegg sag eg ein heilt haug med sommarfuglar. Rommet mit er rotete, men eg klarar ikkje a rydde det, fordi det er sa varmt der oppe. (eg har rom under taket, og innerst i ein krok i huset. gjennomtrekk er med andre ord forbudt. men, eg har det kjeme fint! eg gler meg skikkelig mykje til akomme heim, og det blir bra a komme seg ut i fra dette huset. men eg gleder meg ikkje til a reise fra alle venanne mine, og det herlige utvekslingslivet der man nesten berre har det kjekt!

I dag er det:

20 dager til eg kjem til Noreg
15 dager til eg reiser fra Belgia/til Berlin
11 dagar til pappa og Kristian kjem
10 dagar til eg ma ha nedpakka rommet mitt

sprótt!



3 kommentarer:

Reidar sa...

råeste skoene eg har sett! FÅr sikkert ikkje vondt i beina når du går med de heller. Liker ikkje sko som gjør en vondt... Men du mangler elefantcapsen din!

Siri sa...

ELEFANTCAPSEN!! (Camilla!! og Dyreparken i Kristiansan! Diabeteskonferanse!

HURRA HURRA HURRA!)

kor har DEN egentlig blitt ut av?

guro sa...

eg stjal han..
den var så ufattelig råkul! =)