24 juni 2006

Kongen og meg

Eg trur eg kanskje allereie har fortalt dette, men det er verdt a repetere.
Eg har nemleg eg veslesóster her i Belgia som er like gammal som meg, som er fanatisk opptatt av kongefamiliar.Ho kjenner til og med den norske kongefamilien betre enn meg. Det var f.eks ho som fortalte meg at Mett Marii og Akaann hadde fatt ein sónn, og at han heiter Zverr Magny.
Men, til tross for at ho er superfan, har ho aldri sett sa mykje som ein einaste kongeleg. Men det har eg. Eg har faktisk sett Kong Albert heile tre gonger, og fóler me begynner a bli ganske godt kjent. Det har sjólvsagt vore meir eller mindre tilfeldig at han har bestemt seg for a dukke opp der eg er, men eg synst det er kjekt. - Sidan eg har blitt paavirka av Françoise, og synst at kongefamilien er god underhaldning.

Lenge Leve Kongen og monarkiet!


1 kommentar:

Reidar sa...

I følge en nylig undersøøkelse av sånn "norsk undersøkelsesforbund" eller noe, er det økende enighet, blandt ungdom i Norge om at Kong Harald burde ha politisk makt. Det synes eg er gangske sjukt. Det irriterer meg litt spesielt fordi eg ikkje er kronprins. Eg ligner ikkje ein gang.

kjipt.