04 juni 2006

http://sirirh.blogspot.com/2005_10_01_sirirh_archive.html



Hei du.

For over 7 mnd sidan, daa eg hadde vore i Belgia i droye 2 mnd, var eg pa kino og sag Emmenez-moi pa fórpremiere under FIFF - Festival International du Film Francophone de Namur. Dengong forstod eg kanskje 30% av det som fóregjekk, og bestemde meg for a sjaa han igjen pa 'slutten'.
Et voilà, eg har sett den att i kveld, noko som betyr at slutten verkeleg er her. Noko som fólest heilt ... merkelig rart ut!
Eg trur forresten at eg lo meir den forste gongen eg sag filmen, fordi eg bare kunne gjette meg til kva eg sag, i tillegg til a lese kroppspraaket deira. Eller, nei, eg lo mykje denne gongen og. Men det var litt fordi eg putta snop oppi nasen for a underhalde Françoise litt, og ikkje minst for a vise ho some real Siri. Det var jo tross alt pa tide.

Ingen kommentarer: