25 mai 2006

WTF

Eg kom fra Spania i gar og satte pa ein klesvask. I dag hengte eg opp klerene pa det flyttbare tórkestativet som eg hadde satt i stova.
I ettermiddag kjem vertsmora mi til meg og seier at ho ikkje liker a tórke klerene pa stova, fordi det ser sa stygt ut nar me far besok.


Gjestebesók 2005/2006 (Dvs alle som har vore INNI huset)

(3. September: Min ankomst)
4. September: Xavier og Charles, kompiser av versostera mi er i Venezuela, var innom gangen i maks 30 min.
20. Oktober: Pommes-frites "middagsselskap" med tanta og familien; 4 stk.
26. Desember: Julemiddagsselskap; ein onkel med familie; 6 stk.
Desember/Januar: Emilio var her.
16. Januar: Middagsselskap med eit vennepar; 5 stk.
Februar: Atle var her.
12. Mars: Bursdagsselskap for bestmor med heile familien; 11 stk tilsammen.
31. Mars: Charles, nok ein gong kompisen til ho i Venezuela, var innom for a sende med noen ting til Venezuela med Anne og Françoise.
April: Fru Mor var her. (Det var IBe fór, men daa var dei i Venezuela.)


Dette vil fader meg sei at dei har hatt "besok" 7 gonger i lopet av heile fuckings aaret av folk som har sett stovo - og no har eg tatt med absolutt alle. Det er kanskje like mange ein vanleg heim har i lopet av ei veke. Men litt overdrivelse.
Og i dag er det til og med ein 'sondag' (kristi himmelfartsdag), Anne har sove heile dagen fordi ho jobba natteskift, og Françoise var oppe pa rommet sitt for a studere. I ettermiddag var me hos besteforeldrene for a dusje, pga varmtvatnsmangel her i huset.


Korfor i alle dager kan ikkje klerene mine fa lov til a henge og torke seg pa stova?

Ingen kommentarer: