16 mai 2006

Vindu-svisker

Det er kunsthistorie som er tingen, sa eg har altsa tid til a sja litt i ei bok. ei Ordbok faktisk.
Eg ser pa V.

vindu: fenêtre.

Eg ser vidare nedover. - rute, - karm, - svisker.

KVA?

VINDU-SVISKER !?!



Eg skjónner ingen verdens ting, og ler fordi det er eit heilt absurd ord.
Men eg ler sjolvsagt meir nar eg skjonner kva som eigentlig star der.
Og sa ler eg enda meir fordi eg ikkje klarar a stoppe, noe eg ma sidan laeraren snakkar.

Eg ler litt til, og da spor laeraren kvifor eg ler.
Eg prover a forklare samtidig som eg ler.
Og eg er sjolvsagt den einaste som ler, sidan eg ikkje klarar a forklare det i det heile tatt.


...


Jo daa, sjolvsagt gler eg meg til a kome heim!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jupdiduptidu:D
her skriv jo treigen meg og:D les på bloggen til de som e langt vekke og kjenne no glede eg meg heilt sjukt til de kjem:D:D:D da blir heilt usannsynlig morro:D:D

Tora