14 mai 2006

Ting i hovudet

Eg lurar paa om hjernen veg meir naar eg har masse aa tenke paa.
Eg lurar pa kva vertsmor eigentleg synst om jazzplata (Lisa Ekdahl) ho fekk av meg til morsdagen. For vanlegvis hoyrer ho pa 'sann musikk ho kan synge til'. (Les daarleg musikk som ho kan synge falsk til for full hals, i sjanger Halfdan Sivertsen.) Eg er glad i vertsmora mi. Ho har masse sjarm. Og ligner litt pa Wallace and Gromit-figurane.
Eg har det forresten veldig fint heime hos familien, fordi eg foler meg skikkelig heime. Og eg fóler meg bra, for mens Françoise sitt og ser pa tv les eg Le Monde de Sophie, syr med Ringo-symaskina til vertsmor eller kuisinerer. Og mens Françoise star i drivhus-bussen og svetter, sykler eg forbi. Begge ruller, men det er berre eg som ruler. Hurra.
Eg lurar pa om eg klarar a reise pa ferie ei veke hos Vilde i Spania utan at yfu oppdagar det. Og eg lurar pa kva dei kjem til a gjere om dei finn det ut. For i fólge o store regelverk blir eg heimsendt.

Men eg lurar mest paa korfor man blir saa vant til alt. Eg vil nemleg gjerne bli overraska



2 kommentarer:

Siri sa...

Samma her, bare at det er 26 aar.
Daa eg drog til Knut ba eg foreldra om invitasjon, og sa at eg berre var vekke i lópet av helga. (eg drog ein torsdag.)
Det er nemleg ikkje lov aa skulke skulen, til og med sjolv om skulen har gitt deg lov.

Og no skal eg jo til deg ei heil veka..

jeeeee!

guro sa...

fy søren.
eg og vil til Vilde ei heil veka.
blæ...