11 mai 2006

Eg er saa lykkeleg!

Hei du.
Eg ville bare fortelle at eg har det heilt supert.
Eg har blitt kjempeglad i vertsfamilien min siden... i helga. Det er fint vêr.
Eg holdt foredrag pa skulen i dag i over 20 minutt. Eg skulle egentlig snakke i 5-10. Og det foles heilt SUPERT a endeleg prestere i noe. (for dei som ikkje veit: det er forste gong eg noen gong har gjort noe som helst pa skulen. det er deilig a ha god samvittighet og vere fornoygd med det man har gjort!)
eg har plutselig innsett at eg FAKTISK SKAL HEIM - og at eg egentlig ikkje vil heim i det heile tatt. At livet er veldig fint, og at .. alt er HURRA.

Eg fóler meg sa ...forelska pa ein maate. og sa har eg forresten tatt av nesten alt det eg har greid a legga pa meg dette aaret. og som man veit, sa blir jenter glade for sanne ting.

hurra, eg skal til spani-a.

dumdi dumdi
(reidar)

3 kommentarer:

Reidar sa...

Ka skjedde i helga som gjorde at du likte din vertsfamilie? Ka har hatt størst virkning på det stigende humøret? Er det været? Tror kanskje folk lar seg lure til å tro at været gjør de glad...

Siri sa...

eg trengte berre a innsja at dette er slutten.
det er vel alltid sann...
synd egentlig, eg kunne onske eg alltid kunne vere SAA glad for eg eg lev akkurat der eg lev, og merker at eg er SAA glad i alle sammen heile tida. uansett kor eg er i uansett kva slags tidsperiode.

og jo, det hjelper med fint vêr.

Reidar sa...

This is the end,
beautiful friend,
the end