02 april 2006

kattepiss og vaar

eg kjem heim fra ein heilt fantastisk dag i bruxelles, og gjett kven som sitt og venter pa meg pa trappa. jo, den stygge katten som har pissa all over the place.
hadde det ikkje vore for at det siste françoise sa for ho drog til venezuela var: "om noe som helst skjer med katten min sa er det din feil!" sa hadde eg kanskje . ja.

eg sag ice age 2 i dag. eg synst den var bedre enn den forste. sjolvsagt var den det, for kven liker ikkje fantastiske detteharegsetthundregongerfór-kjaerlighetshistorier som du fra fór historia begynner kjenner slutten av?

eg hadde ein aha opplevelse i dag. eg skjonte plutselig at det er meg eg gar rundt a tenker pa heile, heile tida. akkurat som alle andre. nar du gar til skulen, nar du er pa rommet ditt, nar du er med deg sjolv, og du virkelig er deg sjolv. sa er det jo deg sjolv du tenker pa.
eg trur kanskje det er ein av dei fa tinge her i livet man ikkje blir lei av. min storste interesse er meg sjolv - og det er din òg. rett og slett for at man berre ikkje kan bli lei av det. men bor iallefall prove a unnga det.

haha. det er litt ironisk er det ikkje?



true love, egoistic love.



forresten, eg er lykkelig. utesesongen har begynt, og jakka er kasta pa loftet
(eller mista sist helg under det ville karnevalet)

2 kommentarer:

Reidar sa...

Hmmm. ikkje tenkt over før. Takknemlig for utviklet selvforståelse. Sol og varmt i Bergen overgår nok din påbegynte sesong dessverre. Har vert heilt ufordelaktig godt vær i det siste, og det våres over alt :) Gled deg til du kjem heim.

Marius sa...

Blir litt feil å kommentere kommentaren, men Reidar skriver her ufordelaktig godt vær. Dette kan vel ikke stemme?

1. Vannreservene i Bergen er snart tomme, noe som resulterer i at folk kanskje ikke får vann ut av springen, og Bergen kommer til å være en by av dehydrerte mennekser som aldri dusjer.

2. Bergen har i snitt i underkant av 45 soldager i året, og denne kvoten er snart oppbrukt. Om det ikke blir dårlig vær nå blir det en tragisk sommer.

3. Trenger jeg si mer en globale klimaendringer? Antarktis smelter as we speak.

Så jo, været i Bergen er ufordelaktig. Men godt det for en gangs skyld er ufordelaktig bra.