28 mars 2006

7 ting fraa i dag

eit bilde








to aha-opplevelser

Eg kom plutselig pa at eg kunne prove a gjere ei av oppgavene i Fransk.
Eg kom plutselig pa at eg kunne trene til 25 minuttstesten me skal ha i gymmen etter paaskeferien.


ein hendelse
Eg gar saman med Madame Gymlaerer Parmantier (tjukke Mme Gymlaerer Parmatier med uglebriller,) fra gymmen. Me snakker om 25 minuttstesten, og eg seier ein darlig vits: Ja, no veit eg kva eg kan gjere pa i ferien - eg skal trene til testen.
Og det er folgende svar som gjer meg faktisk.. ganske glad. Kanskje fordi ho indirekte sa noe eg er veldig einig i, og som eg har irritert meg litt over her i Belgia. Kanskje fordi det var veldig uventa og direkte sagt. Kanskje begge.
"Ja, og sa kan du ta med deg Françoise, om du fortsatt bur hos ho. Det har ho bra bruk for. Hels og sei det til ho.
Heilt alvorleg."
La meg forklare kva slags laerer ho er. For dei av dekan som kjenner Marta fra Husfliden, sa er ho litt i den sjangeren. Veldig rett ut. Ho er den type laerar pripne folk som tar seg sjolv ganske sa hogtideleg, ikkje liker. Noe dei til og med kanskje kaller hat. (Noe eg er ueinig i sidan 1. eg ikkje skjonner meg pa hat, derfor trur eg ikkje det egetnlig eksisterer noen an plass enn i hovudene til folk. Og 2.. siden det er fryktelig barnslig sagt.)
Men ho er altsa ganske morsom. Veldig bastant*, og noen gonger fryktelig frekk. (Det er forresten det morsomaste med ho.) Aerlighet er det vel kanskje. Og det er det noen kanskje ikkje takler. Eg veit forresten ikkje om eg hadde gjort det heller. Det er derfor eg er litt ueinig nar folk seier: ta av dekan maskene, ikkje prov a lat som om de er noe ant enn det dekan eigentlig er. Eg trur ikkje det hadde gatt. Men sjolvsagt er eg ikkje up for lyging. Som mor seier: Det finnes graatoner her i livet, ikke bare hvitt og svart. (det er meininga at stemma i hovudet skal lese den siste setningen med veldig overdreven, langsom, gammeldame-bergensk.)ok, ok. poenget vel egentlig at eg er einig i at man skal vaere heilt aerlig, men ikkje fortelle det man veit er sant?


to fakta

Det er eitt aar, i dag, siden Emilio spurte om eg var kjaerasten hans. Me veit jo kva eg svarte. (Og to aar siden Tore Pa Sporet spurte om det samme. Og me veit jo òg kva eg svart daa.)
*Basta; eg ville berre opplyse om at det er av opprinnelse eit italiensk ord.
(Det blei forresten 3 fakta. (Faksjon eller fiksjon, kven veit.))

eit dikt

JEG LEVER
jeg,
lever
jeg lever!
jeg?
lever
- postei?

3 kommentarer:

Reidar sa...

Ken e d egentlig som sier: "ta av dekan maskene, ikkje prov a lat som om de er noe ant enn det dekan eigentlig er."? Eg tror eg aldri i heile mitt liv har hørt nokken i heile verden si d. Men eg kan likevel godt forstå kva du meiner. Er ikkje det sjukt?
Antroposofi - viten om mennesket? Sosial antropologi. om stammer i afrika. sosiologi - om utviklingen om sosiale institusjoner og deres påvirkningskraft på individer. HAHA! Filosofi. psykologi. går an å tenke seg helt i stykker jo. Alt for mye å tenke på til å kunne vite noe. Foruten om at jeg er glad i deg (HAHAHA. eg underholder meg sjølv med svindel og pølsevev. God natt siri.)

guro sa...

ufattelig bra dikt siri.

Siri sa...

Takk.
Berre synd det ikkje kunne vere paa nynorsk. EG LEV hoyrest jo mykje kraftigare og levandes ut enn lever.

Men kva er levpostei liksom...