23 januar 2006

my imaginary dog Gunnar













Ok, sa her er siste nytt. eg har ein hund. den er ein golden labrador. ein rase som egentlig ikkje eksisterer. eller, gjer den det? eg veit ikkje. tinge er at eg og johanne var pa tur i helgen. sor i landet, rettare sagt arlon. hos alejandra, ei fra colombia. tingen var at ho budde hos dei rikaste folkene eg har sett pa lenge. dei budde i eit steinhus, dvs at alle golv var lagt med lakka stein,s ann harry golv du kanskje finn i dyre hotell. basseng hadde dei og. huset var tegna av madamen, pa ein mate litt "minimalistisk", og med dyre mobler og metalltrapp. skikkelig, skikkelig snobbete og kjólig.

verken eg eller hanne har noen gang lóge (verbet aa lyge) sa mykje i lopet av ei helg. og det var ikkje ein gang planlagt mellom oss.
men, det var egentlig bare for a vere hofflige.

sa, pa togturen heim seier ho: siri, eg visste ikkje du hadde hund.

- ikkje eg heller.

3 kommentarer:

guro sa...

gunnar? hm. eg e kanskje litt skuffa. excuse moi.
vakje da.. ehm. okej. eg kjemkje på da!
rudolf

Siri sa...

jo, borgvar var eit alternativ gurp

Siri sa...

gurp
guro
gurpe-guro