05 januar 2006

Gjettteleik, kva bilde hórer til kva slags tekst?

Dagens eventyr:


















































dagens eventyr har bestaatt av

shopping. som noen vil kalle det. eg vil kalle det hógt stressnivaa. aa utsette seg frivillig for fare. grunnen er at alt som kan krype aa gaa kjem ut paa gatene og inn i butikkane. Saa begynner dei aa klore og klafse paa klerene etc, slenge dei rundt om kring, slaass litt, staa i faretruende lange kóer, og det berre for aa próve klerene. deretter er det kóen for kassa. den tar heldigvis berre tre kvarter, siden 80% ikkje kjóper det dei akkurat har slengt fraa seg pa golvet, og ikkje minst staatt i kó for halve dagen

ei vertsmor som berre heilt plutselig befinn seg paa golvet, i ein forresten heilt gigantisk butikk som heiter FNAC. eg blei frivillig med inn i butikken, og det berre paa grunn av navnet. fnac, sjakk, tobakk, hakk..e, pakk, stakk. ser du ka eg meiner?

paa toget heim ein forsaavidt vanlig, kjedelig og hygienisk mann, hadde man kanskje trudd, som nabo. plutselig ser eg det begynner a tette seg igjen med grónn skodde inni toget, millisekundet etter kjenner eg at det smyg seg ein syrlig, klam stank som klip meg om hjarta opp i nasen. daa eg fekk konsentrasjonen tilbake snudde eg hovet i saktefilm mot venstre, og kva er det eg SER! (evt. ser og lukter)
ok, saa gale var det kanskje ikkje, men likvel. det var ikkje saa fryktelig a finne ut at han satt og klatta seg pa beina og taerne sine, som han hadde tatt av baade sko og sokker av.
BERK


men eg er storfornoygd. dagen har vore heilt perfekt. eg har fatt handla meg noen nye kler (yesss!!), stressa litt og.. jah, brukt penger. kva anna kan ein forvente av ein slik dag?

1 kommentar:

Tore sa...

Eg tipper: kronologisk.