17 desember 2005

Rediar var ikkje der.

Siri says:
God morgen herr Borte
Siri says:
har du det fint?
Siri says:
(eg innser med dette at eg snakker med meg sjolv. men det gjer ikkje noe. sa lenge du les det her seinare pa dagen ein gong)
Siri says:
eg fikk pakke fra bolivia i gar!
Siri says:
som var heilt dyvvat av regnevaeret her, sa skrivften var nesten heilt vekke, pappen hadde begynt a ga i opplosning, og lukta... vaat papp (berk)
Siri says:
og ikkje nok med det
Siri says:
den var allerede apna
Siri says:
men lukka igjen
Siri says:
og pa teipen stod det med store rode bokstave: CONTROLE CONTROL
Siri says:
og sa noen versjoner til (som eg ikkje husker)
Siri says:
saa, nar eg apna pappakonvolutten sag eg kva farge det var pa julegaven. men ikkje kva det var.
Siri says:
sa om du ser camilla pa msn i dag sa ma du helsa masse til ho fraa meg
Siri says:
og sa fekk eg litt darlig samvittighet fordi det eg sendte til bolivia horer til i kategorien affeksjonsverdier.
Siri says:
men eg har tatt vare pa det veldig lenge, i den meiningen at eg skulle sende det til bolivia til jul
Siri says:
og det har tatt noen ar
Siri says:
eg har hatt det som merkelapp i dagboka mi siden daa (heiter det kva heiter det egentlig? ikkje merkelapp)
Siri says:
og eg tok den med meg fra norge, for a kunne sende det til bolivia.
Siri says:
det tel vel litt, gjer det ikkje?
Siri says:
hehe
Siri says:
dette er litt morsomt. at eg har det kjekt med a snakke til "deg"
Siri says:
haper du far ein fin dag!
Siri says:
i dag skal eg til brussels. skal mote mange av dei andre, og eg gleder meg masse. i kveld skal me ut. og pa sondag skal eg mote Tove kristine og familien (ein norsk familie som bur naere brussel) og sa skal me pa ulekonsert.
Siri says:
ha ha. julekonsert, men ulekonsert var jo morsommare
Siri says:
eg gleder meg
Siri says:
i dag er det sno
Siri says:
eg blei sa glad nar eg sag det, sekundet etter eg tenkte: korfor ringer alarmen i dag? er det skule?

Ingen kommentarer: