23 november 2005

ein kort oppdatering

Veldig plutselig gar det mykje bedre med fransken, og eg er glad. Det er masse som skjer fortiden. Sist fredag var eg pa ein afs-soirée. Der motte eg enda fleire utvekslingsstudenter, og tidligare utveksl. studenter. Det er fint a hore at meir eller mindrealle har dei samme (kvardags)problemene. Lordag hadde eg norskebesok av Tove Kristin, ungane og Kjelfrid. Eg fekk masse julepresangar av pappa som Kjelfrid hadde drassa med seg pa flyet for meg. Tusen takk! :) Pa sondag var eg i 50 aarsdagen til Jean-Luc, faren til Françoise. Eit stort familiebesok med masse tanter, onkler og soskenbarn. Det var kaotisk, hoglydt og kjempekjekt! Eg spiste meg sa proppfull at eg hadde omtrendt problem med a ga til utstillingen i den andre enden av byen. Men det verste var egentlig at det var bikkjekaldt! Temperaturen stupte for noen dager siden, og no er det skikkelig kaldt her! Mellom -1° og +7. Det er skikkelig uvant, for me har hatt ein unormal varm host her, sa... "alle" har blitt sjuke. Inkludert meg!
I dag har eg vore med Juho og Federico. Me har ikkje vore verdens beste venner i det siste, sa dei kom hit saa me kunne bli ferdige med a slenge drit. Eg folte litt emotions, og kven kan vel motsta jenter som grin. haha. Neida, men det gjekk fint.
Pa fredag er det fest pa ein café i byen, lordag ma eg sta opp i sekstiden for eg skal til Köln med yfu-gruppa pa julemarked. Det er ein dagstur, og om kvelden skal eg overnatte hos germanyJohanne. Den snillaste personen eg veit om. Eg gleder meg.
Om to-tre veker begynner eksamenene. Yfu seier eg ma ha dei. Heldigvis er det ikkje noe prestasjonskrav!

mes marveilleux pantoufles som eg har fatt av st. nicolas















Sote julenisser som snakker norsk - fantastisk :)

Ingen kommentarer: