28 oktober 2005

Nok ein gong fredag, HERLIG! Og no er i tillegg hóstferie. Eg er glad!

Eg driv a sjekker ut togtabeller, for i morgo skal eg (staa tidlig opp, og) besóke Hilde i Verviers.
Sóndag skal eg móte Françoise-pappa for fórste gang, itillegg er det Halloween-fête pa La Citadelle om kvelden.
Mandag er det Tous-Saints -> helligdag. dvs at heile Belgia er fermè. (Stengt)
Tirsdag faar eg besók av Juho. Og eg gleder meg, veldig.
Onsdag skal gjengen (yfu'ane) mótast i brussel. Joanna Finland skal overnatte hos meg.
Torsdag skal me henge i Namur, og eg trur ein del jenter kjem.
Fredag skal eg pa ikea med Anne og Françoise.
Lórdag skal eg og Laura Ungarn ut med Mariana Mexico som blir 18.
Og paa Sóndag treng eg sikkert aa sove!

HappyHoliday!

gratulerer med 18aarsdagen i morgo KARI!

Ingen kommentarer: